אדי אברהם ברקוביץ שערים חשמליים
icons list berkovich
בתחום מאז1992

בתחום מאז 1992

לבדיקה חינמית

אדי אברהם ברקוביץ שערים חשמליים

שער חשמלי לבית

ליעוץ חינם

יתרונות שער חשמלי לבית

רמת בטיחות גבוהה: שער חשמלי לבית מספק שכבת אבטחה נוספת לביתכם. עם מערכות נעילה מתקדמות, חיישני תנועה ומצלמות אבטחה משולבות, תוכלו להיות בטוחים שהבית מוגן מפני פריצות ואירועים בלתי רצויים.

נוחות מרבית: שערים חשמליים לבית מצוידים במנגנונים אוטומטיים המאפשרים פתיחה וסגירה מרחוק באמצעות שלט רחוק, אפליקציות ייעודיות ואפילו חיבור למערכת בית חכם. אין צורך לצאת מהרכב או לפתוח את השער ידנית, הכל מתבצע בלחיצת כפתור.

חיסכון בזמן: פתיחה וסגירה מהירה של השער מאפשרת זרימת תנועה חלקה ומהירה, מה שחוסך זמן ומאמץ במיוחד במקומות עם תנועה רבה כמו חניונים פרטיים או כניסות לבית.

עיצוב מותאם אישית: שער חשמלי לבית מגיע במגוון עיצובים וסגנונות, כך שניתן להתאים אותו בצורה מושלמת לעיצוב הקיים של הבית. ניתן לבחור בין חומרי גלם שונים, גוונים ועיטורים בהתאם להעדפות הלקוח ולסגנון הבית.

טכנולוגיה מתקדמת

שערים חשמליים לבית מצוידים בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שליטה מרחוק בשילוב עם מערכות הבית החכם. עם אפשרות לשליטה באמצעות סמארטפון או טאבלט, תוכלו לפתוח ולסגור את השער מכל מקום ובכל זמן. בנוסף, ניתן לשלב בשערים חיישני בטיחות המונעים פגיעה בעת הפתיחה והסגירה.

התקנה ותחזוקה

התקנת שער חשמלי לבית מתבצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן, המבטיח התקנה בטוחה ויעילה. התחזוקה השוטפת של השער כוללת בדיקות תקופתיות של המנגנון במערכת האוטומטית, ניקיון ושימון של חלקי השער הנעים, והבטחת פעילות תקינה ואמינה של השער לאורך זמן.

מדוע לבחור באדי ברקוביץ – שערים חשמליים?

אדי ברקוביץ מתמחה בפתרונות שערים חשמליים מתקדמים ומספק שירות מקצועי ואמין לאורך כל הדרך – משלב הייעוץ והתכנון, דרך ההתקנה ועד התחזוקה השוטפת. הצוות המקצועי של אדי ברקוביץ מקפיד על איכות ובטיחות מעניק ללקוחותיו שירות אישי ומותאם אישית.

סיכום

שער חשמלי לבית מהווה פתרון אידיאלי לשיפור הבטיחות, הנוחות והאסתטיקה של הבית. עם טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מותאם אישית ברמת אבטחה גבוהה, שערים אלו מספקים נוחות ובטיחות מקסימלית.


קבע יעוץ חינם

למה לעבוד איתנו?

המשימה שלנו היא לספק את האיכות הגבוהה ביותר של התקנת שערים אוטומטיים, שירותי תיקון ותחזוקה ביחד למטרות מגורים ומסחר.

מחיר טוב

מהירות

אחריות

שירותי חירום

ברקוביץ׳ שערים חשמליים
שירותי התקנה ותיקון שערים אוטומטיים המובילים בישראל
100% לקוחות מרוצים בכל הפרויקטים

Book A free pro consulation

איך להזמין?

תכנון ותהליך:

צוות המומחים שלנו להתקנה ותיקון שערים בישראל, יכול להגיע עוד היום לקבלת יעוץ חינם לתיקון או התקנה חדשה של שער הכניסה שלך, ולדאוג לתאם פגישה בזמן שנוח לך.

שלב 1

קביעת פגישה

שלב 2

מידות

שלב 3

בחירת עיצוב

שלב 4

 

הכנה

שלב 5

התקנה

קבע יעוץ חינם

ביקורות של לקוחות

אם אתה צריך התקנת שער חשמלי אוטומטי זו החברה שאתה יכול לסמוך עליה. חברת שערים ברקוביץ' תמיד מגיבה, ובמקום. הם סיפקו הסבר ברור על עבודתם ביסודיות ועשו עבודה נהדרת! הכל נעשה כמצופה.

יהורם לוינשטיין

אסתטיקה ותוצאה נהדרת. הם התייחסו לזה כמו לבית שלו. ולמרות שהייצור ארך יותר ממה שציפינו, הצוות היה מגיב לטקסט ו"תמיד פועל". אהבתי את התוצאה הסופית, תשומת לב לפרטים, וחשיבה יצירתית לאורך הדרך.

ויקטור אליהו
testimonial1

אני ממליץ בחום לקנות אצלו שערים אוטומטיים ולהעמיד אותם על ידי החברה שלו. שערי ברקוביץ' היא חברה מוכרת ומבוקשת ולכן לא כדאי לחכות לקנייה. בהחלט נעשה עסקים זה עם זה שוב, ונשמור על קשר.

אליזבט דהן

שירותי התקנה ותיקון שערים חשמליים אוטומטיים בישראל
תיקונים l מכירה l התקנה

אתם מוזמנים לשלוח לנו שאילתות לצרכי התקנה, תיקון ותחזוקה של שערים ומפעילי שערים. התקשר עכשיו להערכות חינם.
חייגו עכשיו

צרו קשר ליעוץ חינם

    5/5 - (4 votes)
    Email Call Us Text Us